Eucharistický zázrak v Chirattakonam - India (2001)

13.09.2019

Tento Eucharistický zázrak sa udial 5. mája 2001 v Trivandrume. V hostii sa zjavila tvár muža podobná Kristovi korunovanému tŕním. Jeho Blaženosť Cyril Mar Beselice, arcibiskup diecézy Trivandrum, ohľadom zázraku napísal: "Pre nás veriacich to, čo sme videli je to, čo sme vždy verili... Ak k nám Pán prehovoril darujúc nám toto znamenie, vyžaduje to od nás dozaista odpoveď." Monštrancia so zázračnou hostiou sa uchováva v miestnom kostole.

Otec Johnson Karoor, farár farnosti v ktorej sa udial eucharistický zázrak, zanechal vo svojej výpovedi toto svedectvo: 

"28. apríla 2001 sme vo farskom kostole Panny Márie v Chirattakoname začali ako každý rok novénu k svätému Júdovi Tadeášovi. O 8:49 ráno som vyložil Najsvätejšiu oltárnu sviatosť a tým sa začala verejná adorácia. Po troch minútach som videl akoby sa na hostii zjavili tri body. Prestal som s modlitbou a pozeral som na hostiu. Pozval som aj veriacich, aby sa pozerali na tie tri body. Poprosil som následne ľudí, aby pokračovali v modlitbách a monštranciu som vložil do svätostánku. 

Dňa 30. apríla som slávil svätú omšu a na druhý deň som odcestoval do Trivandruma. V sobotu ráno, bolo to 5. mája 2001, som otvoril kostol kvôli pravidelným bohoslužbám, pripravil som sa a šiel som otvoriť svätostánok, aby som sa presvedčil, čo sa stalo s Eucharistiou v monštrancii. Ihneď som v nej zbadal postavu s ľudskou tvárou. Bol som veľmi dojatý a poprosil som veriacich, aby si pokľakli a začali sa modliť, pretože som si myslel, že tvár vidím iba ja. Opýtal som sa miništranta, či vidí niečo na Eucharistii. Odpovedal: "Vidím postavu muža." Všimol som si, že aj ostatní veriaci veľmi sústredene pozerali na monštranciu.


Eucharistiia v monštrancii
Eucharistiia v monštrancii

Začali sme adoráciu a postava muža sa pribúdajúcimi minútami stávala čoraz jasnejšou. Nemal som odvahu niečo povedať a začal som plakať. Počas adorácie sme mali vo zvyku čítať si zo Svätého písma. Stať, ktorú som mal v ten deň čítať, bola 20. kapitola Evanjelia podľa Jána, ktorá rozpráva o tom, ako sa vzkriesený Ježiš zjavil svätému Tomášovi a vyzval ho, aby sa pozrel na jeho rany. V homílii som povedal iba zopár slov, keďže som musel ísť slúžiť svätú omšu do blízkej farnosti v Kokodu. Zavolal som rýchlo jedného fotografa, aby Eucharistiu s ľudskou tvárou vyfotografoval. O dve hodiny boli fotky vyvolané a na každej fotke bola tvár stále jasnejšia a jasnejšia."

Interiér kostola v Chirattakonam
Interiér kostola v Chirattakonam
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky